Call Us

(placeholder)

Doe mee!

(placeholder)

Met structurele steun van:

Vertrouwenspersoon:       Casper Burkhardt [Contact info na inschrijving]

Gedragscode:                    Download PDF - vraag aan per mail

Privacybeleid:                   Download PDF - vraag aan per mail

Algemene voorwaarden : Download PDF - vraag aan per mail

(Vrijwillige)medewerkersbeleid:     Vraag aan per mail

Doneren, sponsoren, instrument adopteren: Op deze pagina

Doneren, sponsoren, instrumentadopteren: Enkele ideeën voor u op een rijtje:

> Structureel sponsoren vanaf €5,- per maand.  Logo en/of naam zal dan bij alle activiteiten genoemd worden gedurende de sponsoring.

> Per project sponsoren. Afhankelijk van de bijdrage levert de stichting een advertentie of vermelding binnen de publiciteit en/of het projectprogrammavan het betreffende project.

> Sponsoren in natura door b.v. instrumenten te doneren, een locatie ter beschikking te stellen, drukwerk te verzorgen onderwijsmateriaal te leveren enz. Afhankelijk van de grootte van de donatie zijn verschillende vormen van vermeldingen mogelijk.

> Een accordeon adopteren voor €15,- per jaar. Middels deze bijdrage kan 1 instrument onderhouden worden. De adoptieouder van het instrument ontvangt jaarlijks een overzicht inclusief foto's van activiteiten waarbij het instrument is ingezet.

Doneren (particulier):

Het is ook mogelijk om de stichting particulier te ondersteunen door een eenmalige donatie. Doneer op het onderstaande banknummer en meld dit direct even (zie contactgegevens).  Na donatie is het mogelijk om de kwartaalnieuwsbrief te ontvangen en afhaneklijk van de donatie geeft de stichting ook uiteraard vrijkaarten of kortingen op actuele activiteiten.